Itxi

Hegazkin konpainiak

Facuak plataforma bat jarri du eskuragarri hegazkin konpainien irregulartasunengatik kaltetutakoentzat

Agentziak | EiTB Media

Leer en Castellano

Gainera, adi egongo direla "erabiltzaileei kalteak eragiten dizkieten balizko itunen" aurrean ohartarazi die konpainiei.

Volotearen hegazkin bat. Argazkia: EFE

Facua kontsumitzaileen erakundeak hegazkin konpainiek aparteko karguekin kaltetu dituztenentzako plataforma bat jarri du martxan, eskuko maletekin bidaiatzeagatik eta hegazkinen sektorean ustez egindako beste irregulartasunengatik, hala nola txartela aireportuan inprimatzeagatik edo mendekotasuna duen pertsona baten ondoan esertzeagatik kobratutako prezioengatik. Erabiltzaileek FACUA.org/aerofraudes webgunetik egin dezakete bat plataformarekin.

Ruben Sanchez Facuako idazkari nagusiak plataforma berriaren xehetasunak azaldu ditu. Hegazkin konpainiei ohartarazi die adi egongo direla Lehiaren Defentsari buruzko Legea urra lezaketen prezioak igotzeko "balizko itunak" egiten badituzte.

"Eskuko maletekin bidaiatzeagatik aparteko kargua eta aireko sektoreak aplikatzen dituen beste kargu irregular batzuk erreklamatzeko mekanismoak erraztuko ditugu", azaldu du Sanchezek. Horrez gain, lau hegazkin konpainiari ezarritako 150 milioi euroko multaren izapidearekin batera, kontsumitzaileen parte hartzeak praktika hori desagerraraztea ekar dezakeela adierazi du, "legez kanpo jarduten ari diren sei urteko epeari" amaiera emanez.

Kontsumo Ministerioak 150 milioi euro baino gehiagoko zigorra ezarri zien joan den astean Ryanair, Volotea, Vueling eta EasyJeti, erabiltzaileei aparteko karguak aplikatzeagatik hegazkinera ekipajea igotzeagatik, eserlekua hautatzeagatik haiekin haurrak edo mendekotasuna duten pertsonak doazenean, kontratu-informazioaren gardentasun ezagatik eta aireportuan txartela inprimatzea kobratzeagatik.

Facuak aholkularitza emango die plataformarekin bat egiten duten kontsumitzaileei legez kanpo kobratutakoa itzultzeko erreklamazioa egiteko. Egindako karguei buruzko aholkularitza emango diete eta erreklamazio hori egiteko mekanismoak eta jarraibideak adieraziko dizkiete.

Albisteak (2)